nEvEr

nEvEr lEt U gO

26 comments:

ShiMOo said...

//nEvEr lEt U gO//

:)

eslam saad said...

nEvEr lEt U gO

نورتى البوست :D

!! a7mad sala7 !! said...

اوك

انا قاعد اهو

مستنى تجيبلي حاجة اشربها

:P

ShiMOo said...

a7mad sala7

//
اوك
انا قاعد اهو
مستنى تجيبلي حاجة اشربها
:P
//

انا كمان عايزه حاجه اشربها D:
ماليش دعوه بقى اشمعنى انا !!!
:((
:((
:((
:((

Bola 7elmi said...

اسلام انت اللي جبتو لنفسك
3 ضيوف عندك ومش هيتحركو من مكانهم
استلم بقىD:

حلوه الصوره :)

eslam saad said...

بس كده

اللى تؤمروا بيه

انا عندى كام ابوصلاح وكام شيمو وكام بولا يعنى :D

ღ tota ღ said...

طب وانا روحت فين

مش عملتوا حسابي ولا ايه :(

بس انا عايزه اشرب قصب ..اصلي ادمان قصب :D

يلا عشره قصب وصلحه :D

!! a7mad sala7 !! said...

ههههههههههههههههههههههه

اوباااااا

البلوج اتقلب كافتريا

عيش يا معلم

:))


يا ريت اللى ييجي يجيب اللى يعرفه معاه

البورسعيديه مشهورين بالكرم
=))

ShiMOo said...

a7mad sala7

//
البلوج اتقلب كافتريا
عيش يا معلم
يا ريت اللى ييجي يجيب اللى يعرفه معاه
البورسعيديه مشهورين بالكرم
//

لالالالا هما بخلا "الى ان يثبت العكس"
اثبت بقى يا سيدي
D:

eslam saad said...

بالهوى ... البورسعيدية بخلا !!!!

طيب واحد قصب لكل واحد

وكل واحد يجيب اللى يعرفه معاه عشان التورتة جاية فى الطريق اهى :D

قال بخلا الى ان يثبت العكس

مااااااااااشى ماشى هتشوفى البخل بجد بقى

ShiMOo said...

اهو جاب قصب علشان انا مبحبوش D:
يابني البخل ده طبع صعب تغيره ;)
وبتقولي تورته !!!
ده انت لو عملتها هتصوم شهر
ههههههههههههه

eslam saad said...

هههههههههههههههههه

والله امبارح كان فى تورتة ايس كريم

بس انتى ملكيش نصيب

خليكى انتى قاعدة تحقدى على الناس وخلاص

ShiMOo said...

eslam saad

//
والله امبارح كان فى تورتة ايس كريم
بس انتى ملكيش نصيب
//

لالالا احنا لسه فيها والفرصه لسه موجوده D:
انوي انت بس وملاكش دعوه :)

//
خليكى انتى قاعدة تحقدى على الناس وخلاص
//

احقد على الناس !!!!
مااااااااااااشي
الله يسامحك :(

ЯậŇ MỗŘỹ said...

و انا كمان ماليش دعوه بتوزعوا على بعض من ورايا
هو انا مش طماعه عاوزه امممممممممم
نقول مصاصيه حمراء بس شفت انا قنوعه ازاى
مستنيه المصاصه
يقبل الدفع عن طريق الشيكات و الفيزا كارد و الماستر كارد
يعنى هتدفع هتدفع

eslam saad said...

مصاصة بس

لألأ ادفع اه فى حاجة كبيرة شوية :D

!! a7mad sala7 !! said...

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه


على فكرة انت لسه مأثبتش العكس
يعنى كلام شيمو صح

:))

ShiMOo said...

a7mad sala7

//
على فكرة انت لسه مأثبتش العكس
يعنى كلام شيمو صح
//

ايه ده !!! انت عندك امل انه يثبت العكس !!!!
مش هيحصل طبعا D:

ღ tota ღ said...

هههههههههههههههههههه

الراجل عمل اللي عليه وهيجيب قصب انتي مبتحبهوش يبقي العيب من عندك انتي بقي :P

بس انا بموووت في القصب..ماليش دحوه عايزه قصب :)

وهما يشربوا اللي هما عايزينه بقي :P

عموما مهما عملت عمرك ما هترضي شيمو واحمد صلاح...اصلهم حقوديين :P:P

ShiMOo said...

tota

//
عموما مهما عملت عمرك ما هترضي شيمو
واحمد صلاح...اصلهم حقوديين :P:P
//

ليه بس كده !!!!
ده انا قنووووووووووووووووووعه D:

!! a7mad sala7 !! said...

//الراجل عمل اللي عليه وهيجيب//

هاااااااااااااايجيب
مليش دعوة انا
لما يبقي يجيب نبقي نتكلم

مبحبش الكلام بلغة هااا
زى اوباما كده فى الخطاب الاخير :D

عموما ادينا مستنيين

//ليه بس كده !!!!
ده انا قنووووووووووووووووووعه D://

وانا زيها بالظبط :D

!! a7mad sala7 !! said...

على فكرة انا مش عايز قصب
انا عايز تمر

ولو مفيش غير القصب متعصرهوش
هاتلى عود على بعضه






وقشره





وقطعه حتت صغيره





وحطه فى طبق وابعتهولى






ياما هقول بخيل مليش دعوه بقى :P

ال قصب ال

eslam saad said...

بس كده

حااااااااااااااضر

هو مفيش تمر بس هجيبلك عودين قصب مش واحد بس عشان متقولش عليا بخيل

اممممممممم بس مص انت براحتك بقى
انا مش بعرق اقشره ولا اقطعه

خد العودين واخر الليل مع نفسك كده اقعد مص وادعيلى :D

!! a7mad sala7 !! said...

هههههههههههههههههههههه


مليش دعوة


اتصرف

e_emy said...

هههههههههههه

انا بقى مش عاوزه اشرب حاجه

بس ممكن اكل D:


جميلة اووى البوستس دى

انك تحط صورة تعبر عن الكلام وخلاص (:

تقريبا نص بلوجى كده D:

مستنيه الاكل ع فكرة D:

eslam saad said...

تاكلى بس

لألأ لازم تاطلى وتشربى كمان

بورسعيد مشهورة بكرم الضيافة

مش عايز حد يقول عليا بخيل :D

!! a7mad sala7 !! said...

وحتى الان

كله كلام

ولا جاب ازازة ميه ساقعة حتى