I DoN't WiSH tO Be eVerYthInG To eVeryonE
RaTheR I WoULd LiKe To bE sOmEtHing tO sOmeOnE

15 comments:

ShiMOo said...

//
I DoN't WiSH tO Be eVerYthInG To eVeryonE RaTheR I WoULd LiKe To bE sOmEtHing tO sOmeOnE
//


جميــــــــــــله اوي الصوره :)
بس مين بقى الـ sOmeOnE ???

eslam saad said...

// جميلة اوى الصورة //

اكيد مش زوقى يعنى !!

//
بس مين بقى الـ sOmeOnE ???
//

لأ ده واحد صاحبى :D

Bola 7elmi said...

:) أيوااا حلو الكلام ويابخت الـ someone

ЯậŇ MỗŘỹ said...

واو
كلام جامد
بس انا بقى عاوزه اكون
Every thing to someone

اصل انا طماعه فى موضوع الحب ده
يعنى عاوزه مثلا اللى احبه يكون بيحبنى اكتر واحده طبعا و ابقى بالنسبه له الدنيا كلها
اكيد كلنا عاوزين كده و لا ايه؟

ShiMOo said...

روان

//
واو
كلام جامد
بس انا بقى عاوزه اكون
Every thing to someone

اصل انا طماعه فى موضوع الحب ده
يعنى عاوزه مثلا اللى احبه يكون بيحبنى اكتر واحده طبعا و ابقى بالنسبه له الدنيا كلها
اكيد كلنا عاوزين كده و لا ايه؟
//

يابنتي افهمي لما تحبي حد هيبقى عندك
تبقي ليه حاجه من الحاجات اللي في حياته
احسن من انك تبقي كل حاجه في حياة ناس كتير
مالهمش في حياتك انتي مكان
بعيدا بقى هو بيحبك او لأ
والله لو طلع بيحس وبيفهم ومقدر حبك
يبقى من غير ما تطلبي هتبقي ليه كل حاجه في حياته
بس طبعا في اولويات

يارب تكوني فهمتي بدل ما انتي على طول داخله شمال كده D:
ههههههههههه

بهزر والله ;)

eslam saad said...

//
:) أيوااا حلو الكلام ويابخت الـ someone
//

هكرر تانى واقول انه واحد صاحبى :D

ههههههههه

نورتى يا بولا

eslam saad said...

والله يا روان كلامك مفهوم ومنطقى جدا

وانا زيك فى موضوع الحب ده

يعنى طماع شويتين

اما شيمو دخلت شمال ومفهمتش اى حاجة من الكومنت :D

نورتوا البوست

ЯậŇ MỗŘỹ said...

ههههههههههههههه
شكلككم محدش فاهم حاجه فى اى حاجه
انا قصدى لما حد يكون بيحبك و انت بتحبه اكيد انت هتكون كل حاجه فى حياته
صح و لا؟
اللى عيقول و لا يبقى مش عنده باك جراوند فى الحياه و لازم يغير النسخه و ينقى صوره حلوه و يخليها باك جراوند لحياته
ده انا حاطه حتة خلفيه
هحطحها لكم فى البلوج دلوقت فوق عبله و عنتر بس محدش يفهمنى صح
بصوا يا اخواننا حبوا و انتوا ساكتين بس ابقوا قولوا لى انكم بتحبوا علشان اخد خبره
اوكشن؟
اوريفوار بالفيجتار و الكافيار

ShiMOo said...

eslam saad

بقى انا الكومنت بتاعي مش مفهموم !!!
لا بقى انت اللي اكيد مش مركز
وكمان دخلت شمال !!!
لا يبقى انت اللي قاعد سرحان D:
وعموما انا و روان هنتناقش في الموضوع ده على جنب p-:
ونصيحة بلاش تتكلم كتير وتركز معانا
علشان منركزش في حكاية someone ده ;)

ღ tota ღ said...

//
I DoN't WiSH tO Be eVerYthInG To eVeryonE RaTheR I WoULd LiKe To bE sOmEtHing tO sOmeOnE
//

:)

morgana said...

//I WoULd LiKe To bE sOmEtHing tO sOmeOnE//

حلوه اوي :)

!! a7mad sala7 !! said...

//بس انا بقى عاوزه اكون
Every thing to someone

اصل انا طماعه فى موضوع الحب ده
يعنى عاوزه مثلا اللى احبه يكون بيحبنى اكتر واحده طبعا و ابقى بالنسبه له الدنيا كلها
اكيد كلنا عاوزين كده و لا ايه؟//


بصراحة متفق معاكى تماااااااااااااااما

انا زيك بالظبط
طالما انا بحب حد وخليته كل حاجة بالنسبالى
يبقي انا كمان ابقي الدنيا كلها بالنسباله


وبيتهيألى لو بيحبني بجد مش هيدور على احاسيس من حد غيري

ЯậŇ MỗŘỹ said...

الحمد لله ابو حميد متفق معايا
اصل هو ده الكلام السليم
اى اتنين بيحبوا بعض هيكونوا بالنسبه لبعض كل حاجه فى حياتهم
هو انا لسه مجربتش الحكايه دى بس تلاقى حد فيكم جرب
نستنى نسأل أهل الخبره

!! a7mad sala7 !! said...

هع هع هع


يا اهل الخبرررررة
يا اهل الخبررررررررررررة

محدش عايز يرد

هفضل انادى كده كتير

طيب ماشي عموما هما عارفين نفسهم

:P

eslam saad said...

الخبراء كلهم بيصيفوا

بعد رمضان ان شاء الله وعليك خير نشوف الموضوع ده:D

شكله موضوع شيق ;)